Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /chroot/home/netposit/hirekneked.hu/html/inc/functions.inc.php on line 17
Gázmérgezést okozott a hibás cirkó kazán - Belföld HÍREK neked
Belföld hírek

Gázmérgezést okozott a hibás cirkó kazán

2008.12.07. 18:00 - Belföld

Budapest, baleset

Nyolcan kerültek kórházba szén-monoxid-mérgezéssel vasárnap délután egy budapesti társasházból, ahol egy meghibásodott cirkó gázkazán okozott balesetet.

(HVG - Itthon - Teljes hír megtekintése)

Szavazás létrehozásához jeletkezz be, vagy regisztrálj oldalunkon!

Hozzászólások

Szólj hozzá te is!

Még nincs hozzászólás a cikkhez.

A hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy regisztrálj oldalunkon!


Gázmérgezést okozott a hibás cirkó kazán

Nyolcan kerültek kórházba szén-monoxid-mérgezéssel vasárnap délután egy budapesti társasházból, ahol egy meghibásodott cirkó gázkazán okozott balesetet.

(HVG - Itthon - Teljes hír megtekintése)

Budapest, baleset

 Kapcsolódó videók: